Debate Κασσελάκη και Γεωργιάδη απόψε στις 22:00 για το ΕΣΥ

Σε ζωντανή διαδικτυακή συζήτηση με τον Στέφανο Κασσελάκη θα συμμετάσχει απόψε, στις 22:00, ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, όπως ανακοίνωσε το κόμμα «Δημοκράτες».
Η παρουσία του Άδωνι Γεωργιάδη στο live του Στέφανου Κασσελάκη γνωστοποιήθηκε με δελτίο Τύπου των «Δημοκρατών», οι οποίοι παρουσιάζουν τη συζήτηση για το ΕΣΥ ως πεδίο άμεσου διαλόγου και πολιτικής αντιπαράθεσης ενώπιον των πολιτών.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η διαδικτυακή συζήτηση θα έχει χαρακτήρα «αδιαμεσολάβητης αναμέτρησης» σε δημοκρατικό διάλογο, face to face, με τη συμμετοχή των πολιτών.
Ο σύζυγος του προέδρου των «Δημοκρατών», ο οποίος έχει εργαστεί στο παρελθόν σε δομές υγείας στις ΗΠΑ, ανέφερε ότι θα ήθελε να καθίσει στο ίδιο τραπέζι με τον Άδωνι Γεωργιάδη, προκειμένου να συζητήσουν «όλες τις δυνατότητες» του ΕΣΥ.
Αυτό το άρθρο δημοσιεύτηκε εδώ!
Με το WordPress Automatic Plugin από την codecanyon
Πλέον στην ιστοσελίδα μας δημοσιεύονται αυτόματα άρθρα μέσω «RSS feeds».
Από όποια σελίδα μας τα προσφέρει!
Δεν φέρουμε καμιά απολύτως ευθύνη για το περιεχόμενο.
Αν πιστεύεται πως αυτό το άρθρο πρέπει να διαγραφεί μην διστάσετε να μας βρείτε στα social media.



