ΥΠΕΝ: Υπογραφές για την υπαγωγή νησιωτικών δήμων στο πρόγραμμα παροχής πόσιμου νερού και διαχείρισης υδάτων

Σε ειδική εκδήλωση στο ΥΠΕΝ υπογράφεται αυτή την ώρα από τον υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σταύρο Παπασταύρου η απόφαση ένταξης των νησιών στο πρόγραμμα παροχής πόσιμου νερού.
Η παρουσίαση στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας αφορά το Τομεακό πρόγραμμα του ΥΠΕΝ, με τον Σταύρο Παπασταύρου να ανάβει το «πράσινο φως» για σημαντικά έργα για το πόσιμο νερό.
Υπογράφει την απόφαση υπαγωγής νησιωτικών δήμων στο πρόγραμμα «Παρεμβάσεις παροχής πόσιμου νερού και διαχείρισης υδάτων» του άξονα «Παροχή πόσιμου νερού και διαχείριση υδάτων».
Όπως ανέφερε ο Σταύρος Παπασταύρου, υπογράφτηκε η χρηματοδότηση 10 έργων μεταξύ των οποίων:
- Βελτιστοποίηση υφιστάμενων δικτύων στις Κυκλάδες
- Ανάπτυξη ανθεκτικών δικτύων στη Νάξο και στην Αμοργό
- Ανάπτυξη μονάδας αφαλάτωσης στην Αστυπάλαια
- Αποκατάσταση δικτύων στη Ρόδο
- Υποστήριξη έργων στην Αλόννησο
- Έργα στη Ζάκυνθο
- Ενίσχυση υποδομών στη Λέρο
- Νέα δίκτυα στη Βιάννο Κρήτης
Όπως τόνισε ο κ. Παπασταύρου πρόκειται για παρεμβάσεις με άμεσο και πρακτικό αποτύπωμα ενώ έκανε ειδική μνεία στην Εθνική Στρατηγική για τη διαχείριση των υδάτων που έχει τεθεί σε δημόσια διαβούλευση.
Από την πλευρά του ο υπουργός Ναυτιλίας, Βασίλης Κικίλιας τόνισε ότι η μέριμνα για τα νησιά είναι διαρκής, με έργα 65 εκατ. ευρώ να έχουν ήδη δρομολογηθεί.
Αυτό το άρθρο δημοσιεύτηκε εδώ!
Με το WordPress Automatic Plugin από την codecanyon
Πλέον στην ιστοσελίδα μας δημοσιεύονται αυτόματα άρθρα μέσω «RSS feeds».
Από όποια σελίδα μας τα προσφέρει!
Δεν φέρουμε καμιά απολύτως ευθύνη για το περιεχόμενο.
Αν πιστεύεται πως αυτό το άρθρο πρέπει να διαγραφεί μην διστάσετε να μας βρείτε στα social media.



