Ο ΟΔΔΗΧ ετοιμάζει τρεις επανεκδόσεις ομολόγων μέχρι τέλος του 2026

Ο ΟΔΔΗΧ (Οργανισμός Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους) σχεδιάζει τρεις επανεκδόσεις ομολόγων του ελληνικού Δημοσίου για το δεύτερο εξάμηνο του 2026.
Η πρώτη από τις τρεις επανεκδόσεις ομολόγων του ΟΔΔΗΧ αυτών έχει προγραμματιστεί για τις 15 Ιουλίου, θα ακολουθήσει ακόμα μια στις 16 Οκτωβρίου και το πρόγραμμα θα ολοκληρωθεί με την τελευταία επανέκδοση στις 14 Οκτωβρίου.
Σημειώνεται πως το πρόγραμμα δημοπρασιών Ομολόγων Ελληνικού Δημοσίου (ΟΕΔ) αποτελεί μέρος της εκδοτικής δραστηριότητας του ελληνικού Δημοσίου για το έτος 2026 και έχει ως στόχο τη βελτίωση της λειτουργίας της δευτερογενούς αγοράς των ελληνικών κρατικών ομολόγων.

Ο ΟΔΔΗΧ θα ανακοινώνει την τελική απόφασή του αναφορικά με τη διενέργεια της προγραμματισμένης δημοπρασίας το ISIN (International Securities Identification Number) των εκδόσεων ΟΕΔ που θα δημοπρατηθούν και το ύψος των δημοπρατούμενων ποσών, μία ημέρα πριν από την ημερομηνία εκάστης δημοπρασίας, λαμβάνοντας υπόψη τη σχετική πληροφόρηση από την ομάδα των Βασικών Διαπραγματευτών Αγοράς.
Υπενθυμίζεται ότι το ελληνικό Δημόσιο έχει αντλήσει από τις αγορές ομολόγων από την αρχή του 2026 περίπου 7,5 έως 8 δισ. ευρώ, καλύπτοντας σχεδόν το 95% του ετήσιου δανειακού προγράμματος.
Ο ΟΔΔΗΧ είχε θέσει ως αρχικό στόχο για το έτος την άντληση συνολικά 8-9 δισ. ευρώ, επιλέγοντας μια συντηρητική στρατηγική δανεισμού λόγω των υψηλών ταμειακών διαθεσίμων της χώρας.
Σημειώνεται πως η τελευταία έξοδος στις αγορές με επανέκδοση (reopening) του 10ετούς ομολόγου, πραγματοποιήθηκε στις 11 Ιουνίου αντλώντας επιπλέον 3 δισ. ευρώ. Η ζήτηση έφτασε τα 36 δισ. ευρώ και το επιτόκιο διαμορφώθηκε κοντά στο 3,75%.
Αυτό το άρθρο δημοσιεύτηκε εδώ!
Με το WordPress Automatic Plugin από την codecanyon
Πλέον στην ιστοσελίδα μας δημοσιεύονται αυτόματα άρθρα μέσω «RSS feeds».
Από όποια σελίδα μας τα προσφέρει!
Δεν φέρουμε καμιά απολύτως ευθύνη για το περιεχόμενο.
Αν πιστεύεται πως αυτό το άρθρο πρέπει να διαγραφεί μην διστάσετε να μας βρείτε στα social media.



