Ο Ερντογάν χαιρετίζει την συμφωνία Ιράν και ΗΠΑ – Τηλεφωνική συνομιλία με Πεζεσκιάν

Με τον Ιρανό ομόλογό του Μασούντ Πεζεσκιάν είχε σήμερα τηλεφωνική συνομιλία ο Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.
Ο Ταγίπ Ερντογάν, χαιρέτισε τη συμφωνία που επιτεύχθηκε μεταξύ του Ιράν και των Ηνωμένων Πολιτειών και δήλωσε ότι η Τουρκία είναι έτοιμη να παράσχει οποιαδήποτε υποστήριξη χρειαστεί για να βοηθήσει τη διαδικασία να ολοκληρωθεί ειρηνικά, ανακοινώθηκε από την τουρκική προεδρία.
Σε τηλεφωνική συνομιλία, ο Ερντογάν δήλωσε ότι είναι σημαντικό να διατηρηθεί η επαγρύπνηση απέναντι σε προσπάθειες υπονόμευσης των διαπραγματεύσεων και ότι νέα μέτρα για την ενίσχυση της περιφερειακής ειρήνης είναι απαραίτητα και σημαντικά, σύμφωνα με την ανακοίνωση της τουρκικής προεδρίας.
Αυτό το άρθρο δημοσιεύτηκε εδώ!
Με το WordPress Automatic Plugin από την codecanyon
Πλέον στην ιστοσελίδα μας δημοσιεύονται αυτόματα άρθρα μέσω «RSS feeds».
Από όποια σελίδα μας τα προσφέρει!
Δεν φέρουμε καμιά απολύτως ευθύνη για το περιεχόμενο.
Αν πιστεύεται πως αυτό το άρθρο πρέπει να διαγραφεί μην διστάσετε να μας βρείτε στα social media.



