Δεν περιλαμβάνονται «τέλη διέλευσης» στις μελλοντικές ρυθμίσεις για τα Στενά του Ορμούζ λέει το Ομάν

Ο υπουργός Εξωτερικών του Ομάν, Μπαντρ αλ-Μπουσαΐντι, δήλωσε ότι οι μελλοντικές ρυθμίσεις για τη διαχείριση των Στενών του Ορμούζ «δεν περιλαμβάνουν την επιβολή τελών διέλευσης».
Η δήλωση έγινε στο πλαίσιο των ισχυρισμών του Ιράν ότι σκοπεύει να εισπράττει πληρωμές για τις υπηρεσίες που παρέχει σε δεξαμενόπλοια και άλλα πλοία τα οποία επιθυμούν να διαπλεύσουν τα Στενά.
Ο αλ-Μπουσαΐντι πρόσθεσε πως «Έχουμε ιδιαίτερη ευθύνη να στηρίζουμε τις διεθνείς προσπάθειες για τη διασφάλιση της ναυσιπλοΐας, σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο».
Σημειώνεται ότι οι δηλώσεις έγιναν κατά τη διάρκεια συνάντησης στη Μανάμα μεταξύ των υπουργών Εξωτερικών χωρών του Κόλπου και του Αμερικανού ομολόγου τους Μάρκο Ρούμπιο, ο οποίος επαναδιατύπωσε την κατηγορηματική άρνηση της Ουάσινγκτον για επιβολή διοδίων ή τελών, φοβούμενος «πλήρες χάος».
Αυτό το άρθρο δημοσιεύτηκε εδώ!
Με το WordPress Automatic Plugin από την codecanyon
Πλέον στην ιστοσελίδα μας δημοσιεύονται αυτόματα άρθρα μέσω «RSS feeds».
Από όποια σελίδα μας τα προσφέρει!
Δεν φέρουμε καμιά απολύτως ευθύνη για το περιεχόμενο.
Αν πιστεύεται πως αυτό το άρθρο πρέπει να διαγραφεί μην διστάσετε να μας βρείτε στα social media.



