«Ένα κομμάτι της καρδιάς μας θα μείνει στον Πειραιά»

Η Μπέριλ και ο Σακίλ ΜακΚίσικ με την κούπα της Euroleague/ (ΑΡΓΥΡΩ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ / EUROKINISSI)
Ο Σακίλ ΜακΚίσικ δεν θα συνεχίσει στον Ολυμπιακό τη νέα σεζόν, όπως έχει γίνει γνωστό και η σύζυγός του, Μπέριλ, με ανάρτησή της αποχαιρέτησε το σύλλογο και συγκίνησε.
Η Μπέριλ ΜακΚίσικ με τα λόγια της έδειξε πόσο πολύ δέθηκε με τον Ολυμπιακό στα έξι χρόνια που βρέθηκε στην Ελλάδα στο πλευρό του Αμερικανού τονίζοντας ότι ένα μπασκετικό ταξίδι κατέληξε κάτι πολύ πιο βαθύ.
Το αντίο της Μπέριλ ΜακΚίσικ στον Ολυμπιακό
«Έξι χρόνια. Επτά αξέχαστες σεζόν.
Αυτό που ξεκίνησε ως ένα ταξίδι μπάσκετ έγινε πολύ περισσότερο. Η Ελλάδα έγινε το σπίτι μας. Χτίσαμε μια ζωή εδώ, καλωσορίσαμε δύο όμορφα παιδιά εδώ και με κάποιο τρόπο το αγοράκι μας μεγάλωσε μιλώντας ελληνικά.
Ευχαριστούμε κάθε οπαδό που μας στήριξε, γιόρτασε μαζί μας και μας έκανε να νιώσουμε ότι ανήκουμε κάπου. Οι αναμνήσεις, οι φιλίες, τα πρωταθλήματα και η αγάπη που βιώσαμε εδώ θα μείνουν για πάντα στην οικογένειά μας.
Αυτό το κεφάλαιο μπορεί να τελειώνει, αλλά ένα κομμάτι της καρδιάς μας θα παραμείνει πάντα στον Πειραιά.
Σας ευχαριστούμε για όλα. Ολυμπιακός για πάντα“.
Αυτό το άρθρο δημοσιεύτηκε εδώ!
Με το WordPress Automatic Plugin από την codecanyon
Πλέον στην ιστοσελίδα μας δημοσιεύονται αυτόματα άρθρα μέσω «RSS feeds».
Από όποια σελίδα μας τα προσφέρει!
Δεν φέρουμε καμιά απολύτως ευθύνη για το περιεχόμενο.
Αν πιστεύεται πως αυτό το άρθρο πρέπει να διαγραφεί μην διστάσετε να μας βρείτε στα social media.



