Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wp-tiktok-feed domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/vhosts/leschat.gr/httpdocs/wp-includes/functions.php on line 6121
6 στις 10 επιχειρήσεις έκαναν εκπτώσεις από 21% έως 40% της αρχικής τιμής στην Black Friday 2024 – LesChat.Gr
Οικονομία

6 στις 10 επιχειρήσεις έκαναν εκπτώσεις από 21% έως 40% της αρχικής τιμής στην Black Friday 2024

Το Ινστιτούτο Εμπορίου και Υπηρεσιών (ΙΝΕΜΥ) της ΕΣΕΕ, για ένατη χρονιά, διερεύνησε τη συμμετοχή των εμπορικών επιχειρήσεων στη Black Friday 2024 και αξιολόγησε τα κυριότερα χαρακτηριστικά της, πραγματοποιώντας έρευνα, που δημοσιεύτηκε σήμερα (5.12.2024), σε τυχαίο πανελλαδικό δείγμα 400 επιχειρήσεων του λιανικού που πραγματοποιούν εκπτώσεις.

Στην φετινή περίοδο της Black Friday 2024 συμμετείχε μεγαλύτερο ποσοστό επιχειρήσεων (81%) συγκριτικά με προηγούμενες χρονιές, και περισσότερες από τις μισές επιχειρήσεις (το 56%) δήλωσαν μέτρια ικανοποίηση από τις πωλήσεις τους φέτος. Επιπλέον, σχεδόν οι 5 στις 10 επιχειρήσεις είχαν αύξηση πωλήσεων συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο το 2022 και το 2023.

Αναφορικά με την επισκεψιμότητα στα καταστήματα, 9 στις 10 επιχειρήσεις εμφανίζονται από μέτρια έως πολύ ικανοποιημένες, παρά την ανησυχία για τις καιρικές συνθήκες την εν λόγω περιόδου (κακοκαιρία Bora). Σχεδόν οι μισές επιχειρήσεις επέλεξαν να διευρύνουν τη Black Friday σε όλη την εβδομάδα, ενώ το 30% των επιχειρήσεων συμμετείχε μόνο το τριήμερο (Παρασκευή 29/11 – Κυριακή 1/12).

Όπως αναφέρεται στην έρευνα της ΕΣΕΕ, κατά τη διάρκεια της Black Friday 2024, 6 στις 10 επιχειρήσεις (το 59%) πραγματοποίησαν εκπτώσεις από 21% έως 40% της αρχικής τιμής και περισσότερες από 1 στις 3 επιχειρήσεις πραγματοποίησαν εκπτώσεις στο σύνολο των προϊόντων της.

Τα ψηφιακά μέσα πληρωμών κυριάρχησαν στις συναλλαγές που διεκπεραιώθηκαν κατά τη διάρκεια της Black Friday 2024, ενώ σε μόλις 1 στις 10 χρησιμοποιήθηκαν μόνο μετρητά.

Τέλος, η βιτρίνα του καταστήματος και η αποστολή ενημερωτικών μηνυμάτων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποτέλεσαν τη βασική επικοινωνιακή στρατηγική των επιχειρήσεων, όπως αποκάλυψε η έρευνα.

Αυτό το άρθρο δημοσιεύτηκε εδώ!

Με το WordPress Automatic Plugin από την codecanyon
Πλέον στην ιστοσελίδα μας δημοσιεύονται αυτόματα άρθρα μέσω «RSS feeds».
Από όποια σελίδα μας τα προσφέρει!
Δεν φέρουμε καμιά απολύτως ευθύνη για το περιεχόμενο.

Αν πιστεύεται πως αυτό το άρθρο πρέπει να διαγραφεί μην διστάσετε να μας βρείτε στα social media.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button