Βανς: Το Ιράν αποδέχθηκε την επιστροφή επιθεωρητών του Διεθνούς Οργανισμού Ατομικής Ενέργειας

Σημαντική πρόοδος καταγράφεται στις συνομιλίες με το Ιράν όπως δήλωσε από την Ελβετία τη Δευτέρα (22/6) ο Αμερικανός αντιπρόεδρος Τζέι Ντι Βανς, σημειώνοντας μάλιστα πως η Τεχεράνη αποδέχθηκε την επιστροφή επιθεωρητών του Διεθνούς Οργανισμού Ατομικής Ενέργειας (ΔΟΑΕ) στις πυρηνικές του εγκαταστάσεις.
«Οι Ιρανοί δέχθηκαν να προσκαλέσουν και πάλι τους επιθεωρητές του ΔΟΑΕ» δήλωσε ο Βανς.
«Πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα για τον αμερικανικό λαό και ένα πρώτο βήμα προς την οριστική αποπυρηνικοποίηση, δηλαδή την οριστική παύση του ιρανικού προγράμματος πυρηνικού εξοπλισμού» συμπλήρωσε.
Υπενθυμίζεται ότι, στα τέλη του 2023, το Ιράν είχε προχωρήσει στην ανάκληση της άδειας αρκετών βασικών επιθεωρητών του ΔΟΑΕ, γεγονός που είχε προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, με τον οργανισμό να εκφράζει «εξαιρετική ανησυχία» για τις πυρηνικές δραστηριότητες της χώρας.
Αυτό το άρθρο δημοσιεύτηκε εδώ!
Με το WordPress Automatic Plugin από την codecanyon
Πλέον στην ιστοσελίδα μας δημοσιεύονται αυτόματα άρθρα μέσω «RSS feeds».
Από όποια σελίδα μας τα προσφέρει!
Δεν φέρουμε καμιά απολύτως ευθύνη για το περιεχόμενο.
Αν πιστεύεται πως αυτό το άρθρο πρέπει να διαγραφεί μην διστάσετε να μας βρείτε στα social media.



