Οικονομία

Πως προχωρούν οι Μετροπόντικες της Γραμμής 4 – Τα οφέλη από το έργο

Τον συγκοινωνιακό χάρτη της Αττικής αναμένεται να αλλάξει η νέα Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, ύψους 1,7 δισ. ευρώ, που κατασκευάζεται από την κοινοπραξία ΑΒΑΞ – Alstom – Ghella. Πολίτες και επισκέπτες του λεκανοπεδίου θα έχουν τη δυνατότητα να μετακινούνται καθημερινά μέσω ενός σύγχρονου μέσου.

Παράλληλα, η νέα γραμμή του Μετρό Αθήνας «φιλοδοξεί» να δώσει «ανάσες» και στο οξύ κυκλοφοριακό πρόβλημα της πρωτεύουσας.

Με την ολοκλήρωση κατασκευής του πρώτου τμήματος, «Άλσος Βεΐκου – Γουδή» (15 σταθμοί), 340.000 επιβάτες θα μετακινούνται σε καθημερινή βάση, 53.000 αυτοκίνητα θα «βγουν» από τους δρόμους και η απόσταση Γαλάτσι – Γουδή θα καλύπτεται σε 17 λεπτά.

Όπως αναφέρουν στελέχη της κοινοπραξίας υπό την ΑΒΑΞ, ήδη ο πρώτος Μετροπόντικας μήκους 150 μέτρων έχει ξεκινήσει τη διαδρομή από το φρέαρ Κατεχάκη, διανύοντας απόσταση 680 μέτρων. Κατά τις 15 Φεβρουαρίου, από το Άλσος Βεϊκου στο Γαλάτσι, πιάνει δουλειά για τη διάνοιξη της σήραγγας, ο δίδυμος μετροπόντικας της «Αθηνάς», η «Νίκη», που έχει ήδη συναρμολογηθεί.

Ο Μετροπόντικας προχωρά 15 μέτρα ημερησίως, κατά μέσο όρο, επενδύοντας παράλληλα τη σήραγγα με «δαχτυλίδι» επτά κομματιών, πλάτους 1,5 μέτρου, ενώ σε δυόμισι χρόνια έχουν δημιουργηθεί 610 θέσεις εργασίας και έχουν συμπληρωθεί 1,7 εκ. εργατοώρες.

Το τμήμα της Γραμμής 4 «Άλσος Βεΐκου – Γουδή» εκτιμάται, σύμφωνα με το ισχύον χρονοδιάγραμμα, πως θα τεθεί σε λειτουργία για το επιβατικό κοινό το 2029.

Στοχεύει στην εξυπηρέτηση πολλών πυκνοκατοικημένων περιοχών του Λεκανοπεδίου, του κέντρου της Αθήνας με την κατασκευή τεσσάρων νέων σταθμών (Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός), στην αποσυμφόρηση υφιστάμενων κεντρικών σταθμών Μετρό από την συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση του επιβατικού κοινού, την εξυπηρέτηση σημαντικών κτηρίων και εγκαταστάσεων, όπως Νοσοκομεία, τα Δικαστήρια, το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, το Υπουργείο Πολιτισμού, τη Νομική Σχολή του Ε.Κ.Π.Α., το Μουσείο Μπενάκη (κτίριο Κουμπάρη), την Πανεπιστημιούπολη κ.α., καθώς και στην αύξηση της δικτύωσης των υφιστάμενων Γραμμών Μετρό.

Η διαδρομή Άλσος Βεΐκου – Πανεπιστημιούπολη θα διαρκεί 14 λεπτά, ενώ 5 λεπτά θα διαρκεί η διαδρομή Άλσος Βεΐκου – Δικαστήρια και 17 λεπτά θα διαρκεί η διαδρομή Άλσος Βεΐκου – Γουδή. Επίσης, αναμένεται και μείωση των ρύπων με την ποσότητα CO2 που δεν θα εκλύεται στην ατμόσφαιρα της πόλης από επιβάτες που θα χρησιμοποιούν το Μετρό αντί το ΙΧ τους, η οποία και εκτιμάται σε 318 tons/ημέρα.

Οι αστικές αναπλάσεις στους 15 σταθμούς της Γραμμής 4 θα είναι 85.000 τ.μ. και 3.000 δενδροφυτεύσεις.

Αυτό το άρθρο δημοσιεύτηκε εδώ!

Με το WordPress Automatic Plugin από την codecanyon
Πλέον στην ιστοσελίδα μας δημοσιεύονται αυτόματα άρθρα μέσω «RSS feeds».
Από όποια σελίδα μας τα προσφέρει!
Δεν φέρουμε καμιά απολύτως ευθύνη για το περιεχόμενο.

Αν πιστεύεται πως αυτό το άρθρο πρέπει να διαγραφεί μην διστάσετε να μας βρείτε στα social media.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button