«Συνθλίβονται» τα τουριστικά καταλύματα στην Κρήτη – Πώς θα παραμείνουν «ζωντανά» (βίντεο) – Ρέθυμνο



Ένα νέο «brand name» με την επωνυμία «SMOTEL», που έχει ήδη κατοχυρωθεί και σε ευρωπαϊκό επίπεδο επιχειρεί να εισάγει η Συνομοσπονδία Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδας, διαμορφώνοντας μια νέα κατηγορία τουριστικών καταλυμάτων, που θα μπορεί να σταθεί όρθια απέναντι στον σκληρό ανταγωνισμό

 

  • «Μάχη» των τουριστικών καταλυμάτων να παραμείνουν «ζωντανά»
  • «Συνθλίβονται» ανάμεσα σε ξενοδοχεία και Airbnb
  • Λύση στο αδιέξοδο μέσω του «Smotel»

Βρίσκονται ανάμεσα στις ξενοδοχειακές μονάδες και τα ενοικιαζόμενα καταλύματα μέσω Airbnb προσπαθώντας να βρουν την χαμένη τους ταυτότητα. Ο λόγος για τα χιλιάδες τουριστικά καταλύματα, τα οποία παλεύουν να κρατηθούν όρθια απέναντι στον ανταγωνισμό και με το βλέμμα στραμμένο στην επόμενη ημέρα, εισάγουν πλέον ένα νέο «brand name» με την επωνυμία «SMOTEL», που έχει ήδη κατοχυρωθεί σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο διαμορφώνοντας μια νέα κατηγορία τουριστικών καταλυμάτων. 

Σε ειδική ημερίδα που έγινε στο Ρέθυμνο ο πρόεδρος της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδας, εξήγησε στους συναδέλφους τους τα βήματα που πρέπει να γίνουν ώστε οι επιχειρήσεις τους να προσφέρουν αναβαθμισμένες υπηρεσίες στους επισκέπτες για ένα διαφοροποιημένο και μοναδικό τουριστικό προϊόν συγκριτικά με τα υπόλοιπα καταλύματα. 

Όπως εξήγησε ο Παναγιώτης Τοκούζης ο κλάδος του προωθεί πρωτοποριακές δράσεις, όπως το «καλάθι πρωινού», που διασυνδέει τον τουρισμό με τον πρωτογενή τομέα, αλλά και τον «τουρισμό εμπειρίας», που στην ουσία αναδεικνύει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα κάθε περιοχής. 

Οι μορφές του «τουρισμού εμπειρίας» είναι η γνωριμία με την ελληνική κουζίνα, ο περιπατητικός και περιηγητικός τουρισμός, ο ποδηλατικός αλλά και ο οικογενειακός τουρισμός. 


[ad_2]
Source link